Ostatni rok był okresem dużych zmian dla wielu biznesów. Jak pisze na łamach raportu „Change and People” jeden z zaproszonych ekspertów – świat zwolnił, zatrzymał się i jednocześnie przyspieszył pięciokrotnie. Jak się przygotować na nową rzeczywistość? Jakie wyzwania czekają branżę reklamową? Jak mobile może pomóc firmom i markom w rozwoju? To tylko wybrane pytania, na które poszukamy odpowiedzi.
Od lat raport Spicy Mobile jest najbardziej obszerną publikacją dotyczącą rynku mobilnego w Polsce. W tegorocznej edycji wiedzą i praktyką biznesową podzielili się eksperci reprezentujący dużych wydawców mediowych, świat reklamy, retail, aplikacje mobilne oraz technologie marketingowe.
Raport wzbogacają unikalne wyniki badań. Celem pierwszego badania Spicy Mobile było uchwycenie aktualnych nastrojów w branży reklamowej, pozycji mobile’a na tle innych mediów oraz nadchodzących trendów. Porównanie tegorocznych wyników z danymi z 2020 r. to swoisty barometr sytuacji na rynku mediów w trudnych pandemicznych czasach. Dzięki wsparciu ze strony aplikacji Moja Gazetka sprawdziliśmy też, jak ostatni rok wpłynął na konsumentów i ich zakupy. W badaniu preferencji konsumenckich wzięło udział ponad 2000 osób.
Dziękujemy autorom, partnerom medialnym oraz wszystkim zaangażowanym w powstanie tej publikacji.
Szczególne podziękowania kierujemy w stronę aplikacji Moja Gazetka za realizację badania zachowań konsumenckich, którego to wyniki są cennym uzupełnieniem tegorocznego raportu.
Od 2017 r. dzielimy się wiedzą na temat rynku mobilnego. Co roku pod honorowym patronatem IAB Polska przygotowujemy raport branżowy, w którym omawiamy najnowsze trendy, a także wskazujemy najbardziej rozwojowe kierunki marketingu mobilnego. Zachęcamy do lektury naszych wcześniejszych publikacji oraz kontaktu w sprawie współpracy przy kolejnych.